Pazar 23 Temmuz 2006 01:05 tarihinde, HAKAN ARIN þunlarý yazmýþtý: 
> Gerçi diðer arkadaþlarda sorunun devam ettiðini yazmýþ ama ben yinede
> sorunuzu cevaplamýþ olayým. Alpha 1 ile sistemi hiç kuramýyordum %85'de
> takýlýyordu. Alpha 2'de ise kurulumun sonunda kendini kapatmýyor ve sistemi
> yeniden baþlatmanýz gerekiyor. Tabi bunun sonunda açýlýþta sistem q klavye
> düzeni ile kullanýcý ekranýna düþüyor.
>
> Bunun nedeninin kurulumun sonunda yeniden baþlamayýp sistemin kitlenmesimi
> olduðunu bilemiyorum. Eðer F klavye kullanýpta Pardus kurulumunun sonunda
> kitlenmeden normal bir þekilde sistemi yeniden baþlayan var ise kendi
> durumunu belirtmesi faydalý olacaktýr.
>
> On 7/18/06, Barýþ Metin <baris at pardus.org.tr> wrote:
> > Cumartesi 15 Temmuz 2006 02:32 tarihinde, HAKAN ARIN þunlarý yazmýþtý:
> > > Sistemin kurulumunda F klavye seçmeme raðmen kurulumun bitiminden sonra
> > > açýlan sistem tekrar Q klavye sistemine geçmiþ. Hala Türkçe konusundaki
> > > desteðimiz zayýf gibi geliyor bana.
> >
> > Bu hatanýn Alpha2 ile düzeltilmiþ olmasý gerekiyor. Bunu Alpha2'yi
> > yayýnlamadan önce yaptýðýmýz testlerde de onayladýk. Alpha2 kurduðunuza
> > emin
> > misiniz? Diðer Alpha2 kullanýcýlarýndan ayný sorunu yaþayan var mý?
> >
> > --
> > Barýþ Metin
> >
> >
> > _______________________________________________
> > Pardus-kullanicilari mailing list
> > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
Ayný þeyi ben de yaþadým. Kurulum bitti. CD'yi çýkarttý. Sistem'i yeniden 
baþlatmasý gerekir normalde. Hayýr, baþlatmýyor. Bu sorun eminim 1.1 Beta'da 
çözülmüþ olarak karþýmýza gelecektir.
Sevgiler.
-- 
Server Acim
-Besteci
-Üniversite Öðretim Üyesi
-Pardus Kullanýcýsý (http://www.pardus.org.tr)
http://web.inonu.edu.tr/~sacim

Cevap