Bununla ilgli bir ekleme yapayim, YALI kurulum sirasinda sadece 
TurkceF/Q ve Ingilizce klavye duzeni secmeye izin vermek yerine tum 
dilleri secenek olarak sunsa, ben Fince secebilsem ve sonradan baska 
ayarlar yapmadan konsolda klavyem calissa ne guzel olur. Hani 
intergalaktik olacakti kedicik ?

Tuncay Er wrote:
> 1.1 alpha2 için hata tekrarlýyor. Oluþturma teyidleri ve muhtemel 
> geçici çözüm hata kaydýnda mevcut.
> *Kurulum bittikten sonra "Klavye Düzeni" modülünden F-Klavyeyi 
> ayarlayýnca sistem geneli.
>  
> *Herhangi bir nedenle zorg.py aracýlýðýyla veya elle xorg.conf 
> dosyasýndaki trq ifadesini trf olarak deðiþtirdiðimizde login sorunu 
> çözülüyor.
>
>
>
> 2006/7/18, Barýþ Metin < baris at pardus.org.tr 
> <mailto:baris at pardus.org.tr>>:
>
>     Cumartesi 15 Temmuz 2006 02:32 tarihinde, HAKAN ARIN þunlarý
>     yazmýþtý:
>     > Sistemin kurulumunda F klavye seçmeme raðmen kurulumun
>     bitiminden sonra
>     > açýlan sistem tekrar Q klavye sistemine geçmiþ. Hala Türkçe
>     konusundaki
>     > desteðimiz zayýf gibi geliyor bana.
>
>     Bu hatanýn Alpha2 ile düzeltilmiþ olmasý gerekiyor. Bunu Alpha2'yi
>     yayýnlamadan önce yaptýðýmýz testlerde de onayladýk. Alpha2
>     kurduðunuza emin
>     misiniz? Diðer Alpha2 kullanýcýlarýndan ayný sorunu yaþayan var mý?
>
>     --
>     Barýþ Metin
>
>
>     _______________________________________________
>     Pardus-kullanicilari mailing list
>     Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
>     <mailto:Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr>
>     http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>     <http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari>
>
>
>
>
> ------------------------------------------------------------------------
>
> _______________________________________________
> Pardus-kullanicilari mailing list
> Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr
> http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari
>   

Cevap