Bununla ilgli bir ekleme yapayim, YALI kurulum sirasinda sadece TurkceF/Q ve Ingilizce klavye duzeni secmeye izin vermek yerine tum dilleri secenek olarak sunsa, ben Fince secebilsem ve sonradan baska ayarlar yapmadan konsolda klavyem calissa ne guzel olur. Hani intergalaktik olacakti kedicik ?
Tuncay Er wrote: > 1.1 alpha2 için hata tekrarlýyor. Oluþturma teyidleri ve muhtemel > geçici çözüm hata kaydýnda mevcut. > *Kurulum bittikten sonra "Klavye Düzeni" modülünden F-Klavyeyi > ayarlayýnca sistem geneli. > > *Herhangi bir nedenle zorg.py aracýlýðýyla veya elle xorg.conf > dosyasýndaki trq ifadesini trf olarak deðiþtirdiðimizde login sorunu > çözülüyor. > > > > 2006/7/18, Barýþ Metin < baris at pardus.org.tr > <mailto:baris at pardus.org.tr>>: > > Cumartesi 15 Temmuz 2006 02:32 tarihinde, HAKAN ARIN þunlarý > yazmýþtý: > > Sistemin kurulumunda F klavye seçmeme raðmen kurulumun > bitiminden sonra > > açýlan sistem tekrar Q klavye sistemine geçmiþ. Hala Türkçe > konusundaki > > desteðimiz zayýf gibi geliyor bana. > > Bu hatanýn Alpha2 ile düzeltilmiþ olmasý gerekiyor. Bunu Alpha2'yi > yayýnlamadan önce yaptýðýmýz testlerde de onayladýk. Alpha2 > kurduðunuza emin > misiniz? Diðer Alpha2 kullanýcýlarýndan ayný sorunu yaþayan var mý? > > -- > Barýþ Metin > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > <mailto:Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr> > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > <http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari> > > > > > ------------------------------------------------------------------------ > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari >
