Gerçi diÄer arkadaÅlarda sorunun devam ettiÄini yazmıŠama ben yinede sorunuzu cevaplamıŠolayım. Alpha 1 ile sistemi hiç kuramıyordum %85'de takılıyordu. Alpha 2'de ise kurulumun sonunda kendini kapatmıyor ve sistemi yeniden baÅlatmanız gerekiyor. Tabi bunun sonunda açılıÅta sistem q klavye düzeni ile kullanıcı ekranına düÅüyor.
Bunun nedeninin kurulumun sonunda yeniden baÅlamayıp sistemin kitlenmesimi olduÄunu bilemiyorum. EÄer F klavye kullanıpta Pardus kurulumunun sonunda kitlenmeden normal bir Åekilde sistemi yeniden baÅlayan var ise kendi durumunu belirtmesi faydalı olacaktır. On 7/18/06, BarıŠMetin <baris at pardus.org.tr> wrote: > > Cumartesi 15 Temmuz 2006 02:32 tarihinde, HAKAN ARIN Åunları yazmıÅtı: > > Sistemin kurulumunda F klavye seçmeme raÄmen kurulumun bitiminden sonra > > açılan sistem tekrar Q klavye sistemine geçmiÅ. Hala Türkçe > > konusundaki > > desteÄimiz zayıf gibi geliyor bana. > > Bu hatanın Alpha2 ile düzeltilmiÅ olması gerekiyor. Bunu Alpha2'yi > yayınlamadan önce yaptıÄımız testlerde de onayladık. Alpha2 > kurduÄunuza > emin > misiniz? DiÄer Alpha2 kullanıcılarından aynı sorunu yaÅayan var mı? > > -- > BarıŠMetin > > > _______________________________________________ > Pardus-kullanicilari mailing list > Pardus-kullanicilari at uludag.org.tr > http://liste.uludag.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari > > > > -- Hakan ARIN hakanarin at gmail.com http://www.hakanarin.com.tr.tc/ -------------- sonraki bölüm -------------- Bir HTML eklentisi temizlendi... URL: http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/attachments/20060723/9dd75669/attachment.htm
