cbjola <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>>>>>>>>America care s-a
luptat pt egalitatea de oportunitate pt toti indivizii, indiferent de
background-ul lor social, ethnic sau politic,

- Imagine aceasta "idilica" o fi existat poate,   in capul parintilor fondatori
ai USA, dar de multa vreme  aceste oportunitati de care pomeniti nu au insemnat
altceva decat un fel de "legea junglei". Pana una alta imaginea (unitara a )
societatii americane nu poate fi decat : ipocrizie, minciuna, dominatie in
forta prin toate mijloacele (militar, economic),anarhie in relatiile
internationale.
Filosofia de viata americana nu promoveaza decat cultul banului, banului,
banului; dimensiunea umana din social a disparut complet. E cam ceea ce facea
filosofia marxist-leninista alta-data, numai ca ipocrizia americana e mai
rafinata si macar la nivel declarativ evita sa-si arate ignoranta fata de
valorile morale, culturale, spirituale.

traziu, la fel cum s-a intamplat cu alte miscari proto-fasciste pana
acum. Vor apuca, din pacate, sa faca mult rau, d-aia nu trebuie sa
tacem complice din gura si sa ne lasam intimidati de toate scursorile.

- Just, dar dupa cum stiti spiritul critic este apanajul intelectualilor
veritabili; poate chiar acesta este   unul din motivele pt care e foarte slab
remarcat in USA.Concluzia e evidenta, nu?

- Complicitate putin spus!

(comunismul) ca sa imbratisez o alta hidosenie (fascismul).

- Sunteti idealist si nu e rau deloc, dar  constiinta morala si statu quo-ul
lumii de azi, sunt doua dimensiuni paralele (nu se vor intalni niciodata).
Totusi cauza care va anima e buna, nu merita abandonata!

Give the gift of life to a sick child.