From: Benedetto Schiavone <[EMAIL PROTECTED]>

> Dupa cate stim, pana in anii 1970 cifra oficiala a mortilor
> talmudici de care a fost responsabil regimul Antonescu
> a fost de 40 000, ceea ce inseamna 0.25% din populatia totala
> a Romaniei (tinandu-se cont ca in timpul razboiului
> au murit 5% din populatia Romania interbelica).

1 - nu stiu ce incredere se poate avea in cifrele "oficiale din pana in anii
70";

> Cu alte cuvinte numarul victimelor talmudice nu este
> semnificativ, n-are nici o relevanta.

2 - o cercetare serioasa poate ar insemna si o analiza multifactoriala (ceea
ce, de regula, nu se face, fie din lene, fie din prostie, fie din dorinta de
manipulare). In cazul acesta poate ar fi interesant SI cat % din populatia
totala de talmudici din RO a fost exterminata ba chiar si cat % din
populatia dintr-o regiune anume. Astea-s doar exemple, ar merge si alte
analize, d.ex. cat % din numarul total de talmudici morti au fost din RO,
ponderat cu % din talmudicii din Europa se aflau in tari precum Germania sau
/ si Polonia (d.ex.) si in RO... chestii de-asteaaaaa....... ca "medii" stie
sa faca si un pushti dintr-a 7-a ;)

Desigur, observatiile mele nu inseamna ca, in general (sau chiar si in
particular) sunt de acord cu tot ce vine de la altermedia ;)

Codruta

www.nuclearinfo.ro

http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM