From: "Codruta N" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, October 09, 2008 10:55 AM
Subject: Re: [protest-ro] Re: petitie in sprijinul Anei Birchall

> Mie mi s-a parut ca dadea de inteles exact INVERS (in cazul asta ;). Chiar
nu se referise deloc la "scop", aia zicea: ca nu se poate sti daca era "cu
scop" sau num'ashaaa... De fapt aia ziceam si eu: stie cineva PRECIS ca
femeia din imagini "urmarea" ceva? Poate o facea de aia! Din placere,
dintr-o toana... poate era amenintata (poate cineva in spatele ei avea un
pistol sau un aparat de electrosocuri sau poate fusese batuta inainte - asta
nu putem sti) - ma rog! putin probabil, ideea e ca nu se poate sti de ce o
facea (cine o facea).

> Oricum: petitia este pentru ea - deci discutia poate fi "de principiu"
(din cauza aia am semnat eu, d.ex.) dar poate fi si "pe subiect".

> De ce faceti pe nevinovatu'? Chiar DVS ati zis (ori pe lista asta, ori pe
alta) ca stiti cine e, ca ati cautat pe google (sau altfel) dupa el... ;)

> [...]
> normal, oral, anal sau cum o vrea

> determina sa se culce cu Bush pentru avioane F16.

> timp cit ele nu interfereaza.
> preteaza la asa ceva ca sa creasca in partid? Pai daca una ca asta ajunge
in
> "functie" la ce o sa se preteze?".

> ---
> www.nuclearinfo.ro
>
> Al. Cinematografului 2, Bl. H3, Sc. 2, Ap. 27
> 810271 Braila
> tel. 0740.026091

> Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!Yahoo!
Groups Links