----- Original Message -----
From: "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <protest-ro@yahoogroups.com>

Eu, nici nu stiam de existenta acestei doamne, pana la filmulet.
Dar plecand de la ce functie avea (are) in partid si pentru ce candida dupa
alegeri, putem face o lista de persoane "incomodate" de AB.
Cum ea era sefa departamentului de educatie al PSD, si se pregatea sa preia
Ministerul Educatiei, ca in filmele cu Poirot, cei care ii iau locul sunt
primii suspecti de "difuzarea" filmuletului.

Ca sa fiu rau, poate ca nici "Suptu",  nu a fost multumit, o fi avand doamna
strungareata si l-a zgariat, etc.
Oricum, "Suptu" este suficient de mititel, ca sa stea in genunchi pe scaunul
din fata al unui "Gipan".

Deci criterii de eliminare : tipul are "Gipan si sub 1,70.

Pozitia nu este incomoda, daca ai masina de masina, marea mea problema este
de ce s-a dezbracat ea ?
Ca ...macar atata imi mai aduc aminte si eu, :))), nu te dezbraci ca sa te
f... in masina, indiferent de ce "pozitie" preferi..

Si pana la urma, sti ceva, nici macar in c... nu ma doare de membra unui
partid, PSD, dispus sa arunce Romania in haos economic (de mana cu PNL),
doar ca sa castige alegerile.
Sa ii arate pe toti cum si-o sug unul altuia !

Anul asta eu votez PD-L !

NA  !

> Dar ma intreb, totusi: pe CINE si CUM a putut Ana Birchall sa deranjeze
ATAT de tare, incat sa i se faca chestia aia jegoasa? Adica: din CE pdv.
reprezenta ea un "pericol", si pentru CINE?