Daca te uiti in topic, vei vedea ca nimic mic m-a provocat ca de obicei,
si, tot ca de obicei, i-am aplicat principiul crestin al celuilalt PUMN.

Eu i-am bombardat pe Toti si pe Tariceanu si pe Korodi cu adrese anti
rabla, iar Codruta a facut tot ce a putut din interior, unde de cele mai
multe ori este singura impotriva tutror.

Si daca n-am putut opri rabla, macar au pornit panourile solare.

Cit priveste moderarea/cenzura eu am fost mereu impotriva ei oriunde
s-ar intimpla, dar din partea mea fa cum crezi de cuvinta.

Eu nu cobor comportamental, nu ma schimb, nu atac primul, contraatac
devastator, si pot sa imi adaptez oricind exprimarea la intelesul, de
regula foarte redus, al pitecantropului cu care incerc sa discut.

Asa cum am facut si acum.

Nu oricind il vezi pe DSC aruncind prosopul si urlind din gura de sarpe:
moderatooooooor!

Si nu am nici un fel de jena in a folosi buna si draga limba romana in
toate culorile si nuantele ei atit de dragi mie.

Pentru ca stiu si pentru ca pot.

Dupa cite imi aduc aminte si tu Codruta ai fost la intilnirea cu Sulfina
unde i-am spus exact ce am pus acum si pe mesajul atit de contestat, si,
unde , mi s-a spus ca am fost prea dur cu Sulfina.

S-a dovedit pina la urma ca am avut si dreptate cu toate cele spuse, si
ca, am fost mult prea blind.

ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "ARIN" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Buna seara,
>
> Chiar stateam si ma gandeam (si chiar de la topicul cu Ana Birchall,
cand Dvs. si Dan-Calin ati fost printre putinele persoane care au
intervenit in discutie)... (vezi mai jos ;)...

> From: Arhitectura
>
> [...]
> prevederile listei, in aceasta privinta ?
>

> Adevarul e ca nu imi amintesc niste "prevederi" foarte speciale ale
listei, in principiu eu consider ca a modera o lista care se numeste
"protest-ro" este o absoluta contradictie in termeni.

> Motiv pentru care v-am si ridicat moderarea, intai Dvs. apoi lui
Dan-Calin, de destul de multa vreme (e drept, fara sa va anunt - poate
am vrut sa vad la ce va duce mintea pe fiecare? dar oricum, mi-au lipsit
mesajele Dvs. din partea Asociatiei Nu-Stiu-Cum, ca erau chiar haioase
;)

> Bine, recunosc ca aici a intervenit si o lene greu de descris (si de
explicat) din partea mea: adica, pe contul de moderator imi e lene sa
intru, sa citesc mesajele, si apoi (durere mare - da' MARE!) sa decid
daca ele sunt sau nu "moderabile" >:

> Probabil ati observat ca stilul meu e mai "libertin", ashaaaa... ;) -
poate ati numi asta "anarhism", eu inca mai cred ca lumea se poate
autoregla, fara sa se, neaparat, autodistruga - o fi asta naivitate
extrema? ;))

> Acu' ce sa zic? sa va moderez din nou (mai mult pe Dan decat pe Dvs.)?
>

> Constat ca nu mai poate fi omu' plecat o bucata de vreme, fara ca nici
macar un grup mic (precum aceasta lista) sa nu o ia razna - pai, cand
vezi asa ceva, sa nu ti se faca mila de Ceausescu? si sa nu te gandesti
ca oamenii au nevoie de un "control"? :(

> Bun, ok! si daca au "nevoie de control" - UNDE e limita la care
opresti "controlul"? Parerea mea inca e ca, daca intri in capcana asta,
nu mai ai nici o sansa sa iesi din ea... :(

> Interesant e ca si pe Sorin Cheval (la randul lui, moderat) l-am
moderat atat pentru ca e capabil sa faca lista sa o ia razna (prin mai
2001 a atins "recordul" unui "flame" de peste 1000 mesaje in luna - cred
- mai, cand s-a certat cu Dl. Branea) cat, mai ales, din motive
personale - a reusit sa ma scoata din sarite in ASA hal incat m-a facut
sa zic ceea ce imi propusesem sa nu zic niciodata: "e lista mea si fac
pe ea ce vreau eu!!!"! Sorin (ca si Dvs. si Dan-Calin) avea talentul de
a inflama lista (si mai ales de a scrie prostii despre mine pe ea) FIX
in perioadele cand eu nu prea aveam acces la Internet, deci cand eram
aproape incapabila sa raspund - ceea ce nu mi se pare prea "fair" :(

> Dar in principiu cred ca gestul meu de a-l modera ar putea fi
considerat un "abuz" - cu toate astea, de ce - dar DE CE??? - sa nu
abuzez daca mi se pare ca am motive? "Abuzul" nu e o forma de
"exprimare"? (si aici putem sa facem balet la infinit printre filosofii
ieftine ;)

> Chiar nu mai stiu ce sa cred: chiar nu pot oamenii sa traiasca fara
"moderare"? Este specia umana ATAT de inferioara incat nici macar de un
minim de a reduce discutiile la un nivel acceptabil de decenta nu e in
stare? Pe BUNE ca mi se pare un lucru bizar - dar mai ales, pentru mine,
foarte trist... :(

> Dar DACA ar fi vorba despre interese mai mari, cum ar fi:
sentimentale, teritoriale, financiare - CE s-ar intampla? Se pare ca, de
cel putin 7000 ani (de la primele atestari scrise) omenirea nu a evoluat
DELOC - ba chiar si de mai mult, daca analizezi cu atentie ce e
indaratul mesajelor (nu ma refer numai la aceasta lista) constati ca
Omul nu e decat un vanator primitiv, cu un pospai de "educatie" si cu o
cortina de "gesturi sociale" si de "progres tehnic" care sa-i satisfaca
nevoile de "imagine" :(

> Sau exprimat altfel (cum discutam in noaptea de joi spre vineri):
"omul nu a putut tine pasul cu progresul tehnic, s-a lasat depasit de
propria realizare" >:)

> Bine, ok! scuze! poate in acest mesaj m-am lungit eu prea mult -
adevarul e ca, dupa o uiaga de palinca si oarece vin rosu baut cu niste
prieteni (unii si membri ARIN) se poate sa fiu mai locvace decat ar fi
cazul, sper sa gasesc intelegere la colisteni... ;)

> Dar revenind la problema: pe BUNE ca eu n-as dori sa moderez pe nimeni
- credeti ca acest lucru ar fi posibil?

> Cat despre Dan-Calin: de cand sunt eu in Comitetul de Avizare al AFM
(adica de prin mai 2006) unul din lucrurile pe care le-am facut a fost
sa ma opun constant Maretului "program Rabla" (a se consulta si
procesele-verbale ale sedintelor) si sa sustin ca, decat bani dati
pentru mai multe masini (care nu pot genera decat mai multe probleme,
vezi ultimii 2 ani), mai bine s-ar baga banii in eficienta energetica
(incl. energii regenerabile) sau in drumuri mai bune (care, adeca, sa
faca mai putine "rable") samd... - pot sa spun ca, desi exista inca
MULTE probleme, s-a mers incet-incet, intai la biomasa (rumegus si
altele), apoi la eoliene si hidro si acum la, uite! panouri si pompe de
caldura. Indiferent cat voi mai fi acolo, eu cred ca mi-am facut bine
partea mea de treaba si, cand am sa plec (desi voi avea - din motive
care tin de "sistem", nu de mine - si destule puncte nebifate pe
agenda), voi pleca cu constiinta impacata, ca macar unele dintre lucruri
au inceput sa se miste iar altele sunt chiar spre intrarea pe un fagash
"normal" :)

> Astfel incat - ce sa zic? Sa-i multumesc lui Dan-Calin, ca o fi vrut
(sau nu?) sa-mi faca reclama? ;))

> Dar chiar as fi recunoscatoare colistenilor pentru niste comentarii
ref. la "prevederile listei" - ca, oricum, subiectul asta (cu
"prevederile" si "regimul listei" samd.) se discutase si pe la inceput
(adica prin decembrie 2000) fara a se ajunge la o concluzie ;)

> Redeschidem dezbaterea pe tema asta? Trebuiesc oamenii "moderati", sau
nu? Chiar astept comentarii - inclusiv de la colisteni mai vechi ;)

defrisarilor - detalii cont la www.arin.ro