Buna seara,

Chiar stateam si ma gandeam (si chiar de la topicul cu Ana Birchall, cand Dvs.
si Dan-Calin ati fost printre putinele persoane care au intervenit in
discutie)...  (vezi mai jos ;)...

From: Arhitectura

[...]
> Doamna Nedelcu,
> Nu credeti ca nivelul a devenit suburban si ar fi cazul sa aplicati
prevederile listei, in aceasta privinta ?

Adevarul e ca nu imi amintesc niste "prevederi" foarte speciale ale listei, in
principiu eu consider ca a modera o lista care se numeste "protest-ro" este o
absoluta contradictie in termeni.

Motiv pentru care v-am si ridicat moderarea, intai Dvs. apoi lui Dan-Calin, de
destul de multa vreme (e drept, fara sa va anunt - poate am vrut sa vad la ce
va duce mintea pe fiecare? dar oricum, mi-au lipsit mesajele Dvs. din partea
Asociatiei Nu-Stiu-Cum, ca erau chiar haioase ;)

Bine, recunosc ca aici a intervenit si o lene greu de descris (si de explicat)
din partea mea: adica, pe contul de moderator imi e lene sa intru, sa citesc
mesajele, si apoi (durere mare - da' MARE!) sa decid daca ele sunt sau nu
"moderabile" >:

Probabil ati observat ca stilul meu e mai "libertin", ashaaaa... ;) - poate ati
numi asta "anarhism", eu inca mai cred ca lumea se poate autoregla, fara sa se,
neaparat, autodistruga - o fi asta naivitate extrema? ;))

Acu' ce sa zic? sa va moderez din nou (mai mult pe Dan decat pe Dvs.)?

Constat ca nu mai poate fi omu' plecat o bucata de vreme, fara ca nici macar un
grup mic (precum aceasta lista) sa nu o ia razna - pai, cand vezi asa ceva, sa
nu ti se faca mila de Ceausescu? si sa nu te gandesti ca oamenii au nevoie de
un "control"? :(

Bun, ok! si daca au "nevoie de control" - UNDE e limita la care opresti
"controlul"? Parerea mea inca e ca, daca intri in capcana asta, nu mai ai nici
o sansa sa iesi din ea... :(

Interesant e ca si pe Sorin Cheval (la randul lui, moderat) l-am moderat atat
pentru ca e capabil sa faca lista sa o ia razna (prin mai 2001 a atins
"recordul" unui "flame" de peste 1000 mesaje in luna - cred - mai, cand s-a
certat cu Dl. Branea) cat, mai ales, din motive personale - a reusit sa ma
scoata din sarite in ASA hal incat m-a facut sa zic ceea ce imi propusesem sa
nu zic niciodata: "e lista mea si fac pe ea ce vreau eu!!!"! Sorin (ca si Dvs.
si Dan-Calin) avea talentul de a inflama lista (si mai ales de a scrie prostii
despre mine pe ea) FIX in perioadele cand eu nu prea aveam acces la Internet,
deci cand eram aproape incapabila sa raspund - ceea ce nu mi se pare prea
"fair" :(

Dar in principiu cred ca gestul meu de a-l modera ar putea fi considerat un
"abuz" - cu toate astea, de ce - dar DE CE??? - sa nu abuzez daca mi se pare ca
am motive? "Abuzul" nu e o forma de "exprimare"? (si aici putem sa facem balet
la infinit printre filosofii ieftine ;)

Chiar nu mai stiu ce sa cred: chiar nu pot oamenii sa traiasca fara "moderare"?
Este specia umana ATAT de inferioara incat nici macar de un minim de a reduce
discutiile la un nivel acceptabil de decenta nu e in stare? Pe BUNE ca mi se
pare un lucru bizar - dar mai ales, pentru mine, foarte trist... :(

Dar DACA ar fi vorba despre interese mai mari, cum ar fi: sentimentale,
teritoriale, financiare - CE s-ar intampla? Se pare ca, de cel putin 7000 ani
(de la primele atestari scrise) omenirea nu a evoluat DELOC - ba chiar si de
mai mult, daca analizezi cu atentie ce e indaratul mesajelor (nu ma refer numai
la aceasta lista) constati ca Omul nu e decat un vanator primitiv, cu un pospai
de "educatie" si cu o cortina de "gesturi sociale" si de "progres tehnic" care
sa-i satisfaca nevoile de "imagine" :(

Sau exprimat altfel (cum discutam in noaptea de joi spre vineri): "omul nu a
putut tine pasul cu progresul tehnic, s-a lasat depasit de propria realizare"
>:)

Bine, ok! scuze! poate in acest mesaj m-am lungit eu prea mult - adevarul e ca,
dupa o uiaga de palinca si oarece vin rosu baut cu niste prieteni (unii si
membri ARIN) se poate sa fiu mai locvace decat ar fi cazul, sper sa gasesc
intelegere la colisteni... ;)

Dar revenind la problema: pe BUNE ca eu n-as dori sa moderez pe nimeni -
credeti ca acest lucru ar fi posibil?

Cat despre Dan-Calin: de cand sunt eu in Comitetul de Avizare al AFM (adica de
prin mai 2006) unul din lucrurile pe care le-am facut a fost sa ma opun
constant Maretului "program Rabla" (a se consulta si procesele-verbale ale
sedintelor) si sa sustin ca, decat bani dati pentru mai multe masini (care nu
pot genera decat mai multe probleme, vezi ultimii 2 ani), mai bine s-ar baga
banii in eficienta energetica (incl. energii regenerabile) sau in drumuri mai
bune (care, adeca, sa faca mai putine "rable") samd... - pot sa spun ca, desi
exista inca MULTE probleme, s-a mers incet-incet, intai la biomasa (rumegus si
altele), apoi la eoliene si hidro si acum la, uite! panouri si pompe de
caldura. Indiferent cat voi mai fi acolo, eu cred ca mi-am facut bine partea
mea de treaba si, cand am sa plec (desi voi avea - din motive care tin de
"sistem", nu de mine - si destule puncte nebifate pe agenda), voi pleca cu
constiinta impacata, ca macar unele dintre lucruri au inceput sa se miste iar
altele sunt chiar spre intrarea pe un fagash "normal" :)

Astfel incat - ce sa zic? Sa-i multumesc lui Dan-Calin, ca o fi vrut (sau nu?)
sa-mi faca reclama? ;))

Dar chiar as fi recunoscatoare colistenilor pentru niste comentarii ref. la
"prevederile listei" - ca, oricum, subiectul asta (cu "prevederile" si "regimul
listei" samd.) se discutase si pe la inceput (adica prin decembrie 2000) fara a
se ajunge la o concluzie ;)

Redeschidem dezbaterea pe tema asta? Trebuiesc oamenii "moderati", sau nu?
Chiar astept comentarii - inclusiv de la colisteni mai vechi ;)

Codruta

---
"Let me, at least, to know that she'll try
Then she'll be a true love of mine".

Puteti dona 2% din impozitul pe venitul Dvs. pentru combaterea defrisarilor -
detalii cont la www.arin.ro