Di_cutule,

Eu ma uit mereu unde am scuipat, ca sa nu nimeresc in scuipatoare.
Altfel nu scuip si cu atit mai putin scuip pe jos in haznale si zoaie.

Nu sint atit de suburban incit sa scuip pe strada sau pe ciinii
vagabonzi.

Este bine ca tu nu te uiti unde ai scuipat, asa poti sa lingi linistit.

Nici o afirmatie de a ta nu o poti proba, pentru ca asa cum am mai spus
aici, tot ce ai scris sint emisiile toxice ale creierului tau bolnav.

Este adevarat ca decit sa iau in balon un biet bolnav, DSC, este mai
productiv sa ajut in casa.

Dar nu uita "potentule" ca tu ai inceput.

Iar eu ma joc cu tine pentru ca pot.

Asa ca nu tipa dupa ajutorul moderatorului cind ai pe tine hainele
imparatului.

Pentru ca ceea ce scriu despre tine este o palida reflectare a cruntei
realitati numite Dicu Paturica, cel numele schimbat cind s-a maritat.

Vrei sa nu pieri de sabie? NU ridica sabia!

Vrei sa nu ai parte de furtuna? NU semana vint!

Nu te afla in treaba cind nu ai treaba.

Sezi blind pe bucile tale si cujeta!

ing. Dan-Calin Tocaciu
Asociatia "Valea Soarelui"

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> [...]
doriti.
> In fond a fost intodeauna definitorie pentru dumneavoastra.
>
> Asa impotent cum sunt eu, pot sa probez tot ce spun, in timp ce domnia
> voastra o sa ramneti la fabulatii si frustrari.
> Chiar nu aveti nimic de facut prin gospodarie ?
> Eventual sa ajutati sotia sa intinda rufele, ar fi mult mia productiv,
decat
> aceasta discutie.
>

> Doamna Nedelcu,
> Nu credeti ca nivelul a devenit suburban si ar fi cazul sa aplicati
> prevederile listei, in aceasta privinta ?

Dreapta

SIGUR nu