  From: Dan G
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, January 23, 2011 10:49 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: Fw: Cum ar fi lumea fara ingineri

  Arhitectii aici bat shitsa pe case.
  Dan G
  On 1/23/2011 5:29 AM, dan-calin wrote:

    Inginerii bine pregatiti sint suficient de bine educati tehnic ca sa se
poata adapta la orice conditii si activitati.
    Mai ales inainte de 89, pregatirea unui inginer era foarte vasta acoperind
nu doar domeniul tehnic de specialitate, dar si domenii aparent de alta
specialitate.
    Procentul este un pic mai mic decit la arhitecti, care nu isi gasesc de
lucru.

    Cînd se suie scroafa în pom

    > Vreti sa spuneti fara inginerii romani facuti pe banda rulanta, conform
Planului de Stat pana in 1989 sau pe banii lui taticu dupa 1989 !
    > Daca nu sunteti de acord ... poate ne spuneti cat % din sutele de mii de
ingineri fabricati astfel, lucreaza in strainatate in MESERIA LOR !