Arhitectu' de care vorbesc si care si-a echivalat diploma si lucreaza ca arhitect, este mandru ca a venit in America a pornit de jos si a reusit sa isi faca o viata decenta.
Batutul shitsei pe casa este o mandrie si o lauda..
Dan G
On 1/23/2011 1:43 PM, Arhitectura wrote:

Sita ?
Si inginerii ce fac, le dau cuiele la mana ? :)))
Cheama-l si pe dcct, poate face si el un ban, cinstit !
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>
http://arid.wordpres.com

    ----- Original Message -----
    *From:* Dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Sunday, January 23, 2011 10:49 PM
    *Subject:* Re: [protest-ro] Re: Fw: Cum ar fi lumea fara ingineri

    Arhitectii aici bat shitsa pe case.
    Dan G
    On 1/23/2011 5:29 AM, dan-calin wrote:
    Inginerii bine pregatiti sint suficient de bine educati tehnic ca
    sa se poata adapta la orice conditii si activitati.
    Mai ales inainte de 89, pregatirea unui inginer era foarte vasta
    acoperind nu doar domeniul tehnic de specialitate, dar si domenii
    aparent de alta specialitate.
    Procentul este un pic mai mic decit la arhitecti, care nu isi
    gasesc de lucru.

    DC? T

    Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
    Cînd se suie scroafa în pom

    > Vreti sa spuneti fara inginerii romani facuti pe banda rulanta,
    conform Planului de Stat pana in 1989 sau pe banii lui taticu
    dupa 1989 !
    > Daca nu sunteti de acord ... poate ne spuneti cat % din sutele
    de mii de ingineri fabricati astfel, lucreaza in strainatate in
    MESERIA LOR !

    ong_mu...@yahoogroups.com ; gru...@yahoogroups.com
    > Sent: Saturday, January 22, 2011 11:57 PM
    > Subject: [protest-ro] Fw: Cum ar fi lumea fara ingineri
    >

    > Il dau mai departe.
    >

    > World without Engineers:
    >
    > Aeronautical Engineers
    >

    > Electronics Engineers
    >

    > Mechanical Engineers
    >

    > Civil Engineers
    >

    > Communication Engineers
    >

    > Computer Engineers
    >

    > Please Forward it to all of your Engineers Friends...

    01/23/11