Sigur, Hai sa intoarcem intrebarea cu sarbatorirea Sfintului Pasti cum vrei tu! Vrei sa spui ca nu stii raspunsul? Vorbind despre burlacia preotilor, hai sa stam stramb si sa judecam drept, Ce crezi tu ca este mai bine pentru o parohie si pentru un sat, sa aiba un popa catolic in calduri care nu stie ce sa fu mai intai, v'un baietas, sau v'o muirere de credincios, sau sa fie un preot cu familie care este gospodar si ocupat cu gospodaria si familia lui? Sigur, am plecat demult din Romania asa ca nu mai stiu realitatile de acolo. Vrei sa spui ca biserica crestina romana ortodoxa este acum intesata de poponari si pedofili, precum bisericacatolica?
Multumesc pentru vesti!
Dan G

On 2/7/2011 4:13 PM, Codruta N wrote:

Hai, ca asta fu tare! La fel de bine se poate pune problema "de ce ortodocsii sarbatoresc Pastele la o data stabilita diferit de catolici?" - de UNDE ar trebui sa stiu eu ca una e mai buna decat cealalta? DE CE ortodocsii obliga preotii sa fie casatoriti, cand "amorul trupesc" este considerat un "pacat"? Cat despre cazuri de "abuz de copii", adapostirea si protejarea poponarilor" samd. - n-am inteles: unde este diferenta intre unii si ceilalti?
Codruta
From: dan G

[...]
De ce papistasii astia sarbatoresc Sfintele Paste la o data stabilita diferita de ortodocsi?. De ce papistasii astia perversi obliga preotii sa fie necasatoriti cand sunt gata de contactul cu credinciosii din parohie? De ce papistasii astia perversi, au atatea cazuri de abuz de copii, de adapostirea si protejarea poponarilor, si de musamalizarea abuzurilor? Este asta parte din dogma ereticilor astia? Este parte din consiliul de la vatican? Despre asta este vorba?
Dan G

___
www.ursuletiisuparati.ro <http://www.ursuletiisuparati.ro>
Asociatia ARIN, Braila 810271
Aleea Cinematografului 2, Bl. H3, Ap. 27
Tel. 0758.071656

Raspunde prin e-mail lui