  From: vulcan vali
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, February 15, 2011 12:03 PM
  Subject: Re: [protest-ro] De ce spunem NU venirii papei in Romania?

        Mai oameni buni, rau va spalat la creer comunismul, ati ramas cu o
mentalitate marxist leninista de invidiat!!!!:))))
        Dicule Sava Cristiane, mai citeste si altceva decat literatura
marxista! Dar probabil ca te tragi din stabuni evoluati din maimuta!

        --

          Gustere,

          Zau ca este pacat sa ramai la "Biblia Hazlie".
          Sunt o gramada de carti "impartiale" unde o sa gasesti explicatii
concrete si la obiect, astfel incat sa depasesti stadiul de rationamente logice
personale.
          Zau ca nu merita sa descoperi roata in fiecare zi si in toate
domeniile.
          Iar cand nu stapanesti si "termenii de specialitate", incepi sa
insiri aberatii ca mai jos cu "puterea divina" a Bisericilor.