Mie-mi place cum sari dintr-o extrema intr-alta. Intai "nu le dati nimic" si
apoi "dati-le toata tara". Nu ma semnez cu numele pentru ca n-are rost. Nu
mai vreau sa dau prin Bucuresti din motive personale pe care nu vreau sa ti
le detaliez. Nici nu stii cat de mult as vrea sa schimb Romania din temelii,
dar vezi daca ai cu cine, ca eu nu am gasit. Am crezut ca am gasit, dar de
fiecare data s-a terminat la fel. O sa mai incerc cand o sa adun din nou
capital. Pana la loc comanda.

2011/2/16 dan G <d...@ghiocel.com>

> Discutia era de ce vine papa in vizita. Cum nu mai stau de multi ani in
> Romamia, habar nu am ce vreti sa ii dati si nici nu ma prea  intereseaza.
> Dar observ ca aici catolicii fac tapaj mare despre proprietatile pe care le
> vor inapoi. Dati-le toata tara daca vreti, este tara voastra, va spalati pe
> cap cu ea, a-ti vandut-o la bucata la taraba, nici nu stiu ce a ramas. Este
> doar discutie pe Internet.
> Daca nici numele nu ti-l folosesti de frica , nu cred ca are rost discutia
> cu unu care nici nu are sira spinarii sa se semneze pe Internet.
> [...]

Raspunde prin e-mail lui