Schisma este doar o manifestare superficiala a diferentelor si directiilor fundamental diferite intre cele doua biserici.
Dan G
On 2/13/2011 12:42 PM, Uplink wrote:

N-am mai postat de o suta de mii de ani pe lista asta si sper sa nu spun prostii (mai mari decat se spun de obicei pe aici), dar... citind despre schisma est-vest, parca am citit ca fiecare i-a excomunicat pe "ailalti". Catolicii i-au excomunicat pe ortodocsi in masa, iar ortodocsii au facut la fel cu catolicii. Cu alte cuvinte, alege oricare din astea doua biserici si ei sunt "aia adevarati" si ceilalti sunt "ereticii". Acu' nu stiu care au facut asta primii. Daca ordinea excomunicarilor poate fi stabilita, aia care au facut asta primii sunt "adevaratii si unicii" iar ceilalti sunt "ereticii". Daca excomunicarile s-au intamplat simultan, e cum am zis mai sus: depinde de unghi.

Dar imi place cum dupa ce-s spurcati catolicii de parca ar fi fost scuipati din iad, nu oameni ca toti ceilalti, petitia se incheie cu "RESPECTAM PE CREDINCIOSII PAPISTASI SI PE PAPA" :)) Halal respect. Daca venea Dalai Lama nu faceati atata tambalau, chit ca va legati si faceti misto de religia lui, comparandu-i pe catolici cu budistii... Ntz ntz ntz...