Cred ca asta ar trebui sa iti dea o indicatie ca nu prea imi pasa despre subiect, doar discut subiectul pentru ca l-a deschis cineva. Cred ca am mentionat ca sunt plecat de ani buni, asa ca nu particip in nici un fel, in activitatile din Romania , decat la nivel de observator si comentarii. Am mentionat ca am remarcat pupincurismul bucurestean pentru catolici cu ocazia conflictului cu cosmelia papistasa. Da, inteleg, ai dreptate, nu are rost sa te afisezi cu un nume cacacios de care tie rusine. Nu este nici o rusine ca nu iti place Bucurestiul , indiferent de ce mahala a tarii locuiesti. Eu sunt apropiat si familiar cu Bucurestiul pentru ca am trait acolo 30 de ani, dar altfel stiu ca sunt multi care nu se pot acomoda cu atmosfera urbana. In privinta schimbarii Romaniei, nu stiu in ce directie ai vrea sa o schimbi, dar iti urez succes. Eu am renuntat de mult la orice fel de veleitati in a "schimba pe romani" Apropos de asta, ce nu ai in Romania noua burghezo-mosiereasca si cred ca aveau generatiile dinainte de razboi, este spiritul de echipa. Nu vreau sa compar cu ce este aici, fiindca este alta lume, asa ca ma opresc aici, ca sa nu para ca sunt critic la adresa Romaniei.
Dan G