Recunosc. Ma  spovedesc. Esti o javra ordinara, un pomanagiu, un
ticalos fara  granite. Recunosc ca tatal  tau a fost nomenclaturist, ca
a trait din functii de partid si ca din  functia lui ti-a facut pasaport
ca sa pleci. Ca sa te primeasca aia din  SUA, ai injurat tot, ai scuipat
pe tot, ai minjit tot pina si parintii, bunicii,  tot. Cel mai rau este
ca ai  ajuns sa cersesti in parcari la magazine, iar averea ta este un
cos din ala  metalic.   Cit priveste subiectul,  esti prea rupt in cur
si de tara ca sa il pricepi, iar asa cum am zis neuronul  tau singular
nu poate mai mult. De aici te las sa iti  schelalai neputinta.

Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om

--- In protest-ro@yahoogroups.com, dan G <dan@...> wrote:

> Asta a fost tot ce ai putut sa latri?
> De ce nu spui adevarul ca ai mostenit comunismul in oase de la tac-tu'
> comunistul si nu stii cum sa il aduci inapoi.
> Cum si tac-tu si tu sunteti niste ateisti nenorociti, urati biserica
si
> Biblia de moarte. Hai, spovedeste-te, pacatosule!
> Dan G

http://www.basilica.ro/ro/stiri-patriarhie/brefuzam_oferta_vidului_spiri\
tualb_6840.html

îndoctrinarii