From: dan G <d...@ghiocel.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sat, February 19, 2011 6:37:32 AM
Subject: Re: [protest-ro] Re: Patriarhia BOR apara invatamantul religios din
Romania de atacurile ateilor de la ASUR !

Tu esti bineinteles un cretin! Unde gasesti profesori ne-preoti ca     sa
predea
obiectiv si impartial religia? Sau speri sa faci o retea     de cretin ateisti
care sa batjocoreasca religia si sa spele pe cap     copiii in ateism.
Da, stiu, vrei sa intorci comunismul inapoi!
Dan G
On 2/18/2011 1:19 PM, dan-calin wrote:

>Problema pleaca de la obligativitate orei de religie.
>Sustin oricind obligativitatea cursului de istorie a               religiei,
>religie comparata, samd predat de profesori si               nu de preoti.
>
>Religia "predata" acum in multe scoli este una de               stricta
>indoctrinare si care nu este normala intr-o scoala               de stat.
>
>Acum constitutia este violata cu sirg pentru ca               libertatea
>garantata prin lege devine obligatie pentru cei               care nu vor sa
>il
>practice.

> [...]

Raspunde prin e-mail lui