Draga Gustere,

Si societatile functioneaza ciclic. :)))
"Antichitatea" este plina de exemple referitoare la "libertate sexuala" fara
limite,
iar culturile de-a dreptul "falice" ... sunt bine cunoscute de cei din domeniu
(si nu numai).
Doar ca ....ghidul nu iti povesteste ca minunata coloana pe langa care treci
repede, este de fapt o sula de 2 metri, la baza careia barbatii si nfemeile
depuneau ofrande. :)

Ce uiti tu sa mentionezi este faptul ca nu Biserica ci TEMPLUL (iudaic) a facut
din sex un tabu !!!
Chestie care trebuie subliniata, ca doar traim intr-o cutura iudeo-crestina. :)

Apoi,
Imi aduc aminte ca Biserica Catolica a cunoscut 2 epoci de "papi pornografi".
Dar daca nu ma insel, astea au fost inainte de importarea sifilisului din
America. :)
Si cand zic epoci nu ma refer la 20 de ani. :)

Trecand peste tabuurile religioase, parca imi amintesc ca doar Roma in epoca ei
de glorie, a avut 1 (unu) milion de locuitori.
Acum Tokio are locuitori cat toata Romania, daca nu mai multi.

Hai sa punem 50 de ani de medicina si farmacie moderna.
A fost eradicat sifilisul ? Blenoragia ? Sancrul ?
Nu am auzit decat ca de 30 de ani avem si .... SIDA !

Sunt clar impotriva avortului, DAR sunt constient ca intr-o societate care ESTE
DUSA de rapa atat moral cat si economic, nu se poate interzice avortul !
Unde este "Unsul Domnului" care sa spuna : Fatati fetelor, fatati, ca ii creste
"palatul domnesc" pe toti ?
Nu este !

Unde este EDUCATIA ? Inclusiv cea sexuala, in scoli ?
Daca eu am prins vr'o doua saptamani de "aparate genitale" la Anatomie, prin nu
mai stiu ce clasa,
acum, ... cu dezvoltarea asta nemaipomenita intelectuala :))), "chestiunea
sexuala" ar trebui studiata macar un AN !

S-a gasit cineva sa ma intrebe daca sunt nostalgic dupa Iliescu. :)))
Si am recunoscut ca sunt nostalgic.
Dar nu dupa Iliescu !!!
Sunt nostalgic dupa SCOALA ROMANEASCA !
Care este in mod sistematic distrusa de 20 de ani !
Sunt suficient de lucid ca sa imi dau seama ca nu putea ajunge peste noapte ...
la nivelul calitativ al celei din anii 1940.
Dar sa ajunga MAI PROASTA decat pe vremea comunismului, asta chiar nu mi-am
inchipuit !!!
Asa ca ce sa mai discutam despre avort, cand ploadele se f.. de la 12 ani si
HABAR NU AU ca ASA se fac copii !

http://arid.wordpress.com