From: dan G
Sent: Monday, June 20, 2011 3:46 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] da si da!

Cred ca am mai mentionat ca titlul de pesederist nu imi spune nimic, si in
general am un dispret total fata de bulibaseala asta politica care nu prea
aduce nimic bun si /sau util,
Nu-l insulta pe bietul dcct cu titlul de inginer, habar nu are ce este aia si
cu ce se mananca! Esti bucurestean, sau mi se pare mie?
Dan G