From: dan G
Sent: Sunday, July 03, 2011 10:57 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com
Subject: Re: [protest-ro] intretinerea nu este gratuita

Ce o sa se intample cu toate bateriile de la automobilele electrice cand
trebuie schimbate? Unde se arunca? Polueaza? Nu polueaza?
Este de fapt incredibil cum stiinta a ajuns sa fie manipulata si falsificata de
o mana de excroci.
Nu-ti bate capul cu prostiile debitate de dcct Burta Verde, pe care l-a batut
prea tare soarele in cap saracu' E si el un semidoct acolo, care nu stie ce e
aia stiinta si tehnologie.
Am auzit ca se pretinde "inginer" ! Poate "SUB inginer"!
Dan G