pun Subiectul “igrasie,” pt ca acum despre AST discuta

igrasia nu vine nici de la panourile de pe bloc, subiectul meu initial, nici de
la umiditatea prinsa in interiorul apartamentului etansat, ci din subsol, urca
prin capilaritate

stiu, pt ca a lucrat tata la INCERC prin 1970

incercau diferite metode de combatere a igrasiei, in afara clasicului strat
izolator cu smoala

este important sa “rupi” capilarele verticale ce permit apei sa urce

exista pe atunci un brevet al unui inginer roman, ce folosea electrozi
speciali, introdusi in perete, si conectati la priza!

sistemul functiona automat, daca peretel era perfect uscat, nu trecea nicun
curent, dar la umezeala, se producea incalizre rezistiva si se elimina igrasia

nu stiu ce mai este acum cu respectiva metoda!

INCER este unul din foarte putinele institute de cercetare care mia exista,
maar cladirea, am vaut de curand pe Pantelimon

arhitectii nu se impiedica de astfel de detalii minore, cand iti deseneza casa,
no o sa vezi nicodata BURLANELE, pt ca ar fi inestetice si irelevante!

gata pe azi, ca am plecat la sevici

o zi buna,

Cris,
lingator de cacadele