From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sunday, July 17, 2011 11:38 PM
Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

Daca tu faci parte din majoritatea aia care
intreaba ce este un cookie ..... ceea ce nu cred, da, e bun Malwarebytes.
Altfel, in conditiile in care un i5 este 200
USD +tva ...... trebuie sa fi masochist sa mai folosesti
altceva.
INTEL Core i5-2400, 3.1GHz, 4 Cores, 6MB L3
Cache, 95W, Socket 1155, 32nm, procesor grafic integrat = 200 usd
+tva
Iar la asa procesor, nu cred ca iti omoara
calculatorul un antivirus cu firewall. :)))
Acum, nici pentru procesari mai laborioase,
nu trebuie sa dai o caruta cu bani:
INTEL Core i7-2600, 3.4GHz, 4 Cores, 95W,
Socket 1155, 32nm, procesor grafic integrat = 314 usd +tva

Altfel ai dreptate, fiecare se chinuie atat
cat il duce capul, punga sau facebookul :))))

Raspunde prin e-mail lui