  From: Gushterul LAIR
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Wednesday, July 20, 2011 6:54 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Virus!!

  Am ajuns sa am SSD ca harddisk pentru desktop, asta iti poate spune cam ce
viteza are compul meu:p (nu incepeti polemici cu SSD, cunosc in detaliu ce si
cum:)))

  Dupa cum tot pronunti firewall, ar trebui sa stii ca este extrem de inutil
doar asa instalat la frectie, un SNAT te ajuta mult mai bine, si majoritatea
oamenilor au SNAT-uri ca end-useri acasa in Romania, ceea ce este de laudat,
altfel ar fi jale. Oricum un spyware poate initia conexiunea de la tine, asa ca
orice firewall/snat/etc este inutil dupa cum spuneam. Daca cineva vrea sa iti
treaca de firewall cu un spyware, pur si simplu foloseste porturile libere
nefiltrate. Firewall-urile sunt bune doar pentru a intari securitatea, dar
numai facand parte dintr-un pachet mai amplu de prevention. Pentru end-useri
sunt risipa de resurse.

  Si daca un calculator are putere de procesare si banda de internet mare,
lucrurile merg exponential :) Downloadezi cu mai mare viteza, ai mai multe de
scanat astfel, etc etc

  Gushterul