  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, December 27, 2011 8:45 PM
  Subject: Re: [protest-ro] de ce asigurarea obligatorie a locuintei este o
mare porcarie!

  nu stiu de cazuri cand a cazut, dar am vazut, in drum spere servici, in
ultimii 7 ani, multe vile sau “ansambluri rezidentiale”care se construiesc, si
nu imi inspira de loc, dar absolut de loc incredere!

  iar figura cu “a disparut contsructorul” si nu ai cu cine sa te certi, este
evidenta, nu mai e ca pe vremea comunismului, cand trustul de constructii 6
ezista si in 1961, si in 1989 ...

  faza cu Bahamas, insulele Cayman sau Jersey este valabila si pentru RMGC,
daca barajul cedeaza dupa ce canadienii au extras ultimul gram de aur si au
plecat, va trebui sa ii cautam prin paradisuri fiscale sau casute postale ...