Parca ziceai ca esti roman, Petrica!
Nu ai aflat pana acum ca intelectualitatea romana , cu rare exceptii este in prima linie la cosmopolitism si pupincurism, si nu vor reforme care sa ii miste din culcusul caldut?
Pa Caragiale l-ai citit vreodata?
Numa' uita-te la arhitecturica, arhitect de cotete, cica intelectual este contra reformelor, ca cica nu e timpul potrivit. Ia intreaba-pa prostu' cand va fi momentul potrivit?
On 1/10/2012 1:45 PM, Gabriel Petrica wrote:

"Am auzit ca Basescu s-a exprimat in sensul ca cei care se opun cel mai tare, reformelor in general, sunt "intelectualii"." Cu fraza asta si-a cam dat cu tesla-n coa***ie. Oare daca intelectualii sunt cei care nu se reformeaza usor, nu o fi si din cauza ca "reformele" astea sunt oarecum de proasta calitate? Prin fraza asta nea Base asta a cam recunoscut !

    ----- Original Message -----
    *From:* Arhitectura <mailto:d...@dsclex.ro>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Tuesday, January 10, 2012 11:40 PM
    *Subject:* Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

    Inseamna ca am mai gasit un tovaras bolnav de teoria conspiratiei
    :), ca asa ma gratuleaza doamna Nedelcu de vro' 10 ani pe lista
    asta. :)))
    Aveti rabdare ca o sa se introduca din nou cartelele, preturile
    fixe, dar nu alea ceausiste ci unele care sa asigure profit maxim
    si golirea garantata a portofelului, pierderea "punctelor" daca nu
    ai cumparat nimic cu ele in luna respectiva, adica a banilor .... etc.
    Motivul este simplu.
    Daca populatia munceste si mai face si economi, strange bani !
    Cine strange bani, isi baga picioarele in "politic" si asta nu se
    poate pentru ca politicul ramane fara parghi de manipulare a
    polpulatiei.
    Asa cum in America anilor 1800 "toamna", cel mai bun indian era
    indianul mort si in politica cel mai bun popor este poporul sarac
    si analfabet !
    Am auzit ca Basescu s-a exprimat in sensul ca cei care se opun cel
    mai tare, reformelor in general, sunt "intelectualii".
    Acum ce sa mai spun, Cambogia lui Pol Pot nu este asa de departe
    in timp ......
    Cu stima,
    Dicu-Sava Criastian
    www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>