De ce e "penal" Botezatu? ãsta ce-a mai facut?

Codruta

  From: M Cristian Ioan
  Sent: Wednesday, January 11, 2012 12:32 PM

  da, daca se schimba ambasadorul USA, categoric aflam!

  dar cu chinezii ce vrei, rata toti la fel, nimeni nu a simtit ca l-au schimbat

  modistul penal e cel care a facut-o celebra pe Bianca, drept “Blonda lui
Bote”!

  adjectivul “penal” este cumva de prisos, la noi cam toate celebritatile au
cel putin UN aspect penal, alminteri nu esti VIP!