  From: Gabriel Petrica
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, January 10, 2012 11:45 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

  "Am auzit ca Basescu s-a exprimat in sensul ca cei care se opun cel mai tare,
reformelor in general, sunt "intelectualii"."

  Cu fraza asta si-a cam dat cu tesla-n coa***ie. Oare daca intelectualii sunt
cei care nu se reformeaza usor, nu o fi si din cauza ca "reformele" astea sunt
oarecum de proasta calitate? Prin fraza asta nea Base asta a cam recunoscut !