Stau si fura din vest si traiesc pe spinarea Americii.
Cretinul ala de lingau, arhitecturica , a terminat de lins la ma-sa Rusia si acum vrea sa inceapa linsul la matusi-sa China !
Dan G
On 1/11/2012 2:32 AM, M Cristian Ioan wrote:

da, daca se schimba ambasadorul USA, categoric aflam!
dar cu chinezii ce vrei, rata toti la fel, nimeni nu a simtit ca l-au schimbat modistul penal e cel care a facut-o celebra pe Bianca, drept “Blonda lui Bote”! adjectivul “penal” este cumva de prisos, la noi cam toate celebritatile au cel putin UN aspect penal, alminteri nu esti VIP!
*From:* Arhitectura <mailto:d...@dsclex.ro>
*Sent:* Wednesday, January 11, 2012 12:01 PM
*Subject:* Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

Faza este ca eu n-am vazut sa se onoreze pe sticle, prin ziare, schimbarea ambasadorului chinez asa cum se face cu cel ... "american". Adica in cca 20 decembrie n-am observat nimic, in tmp ce despre un nou ambasador american se vorbeste o saptamana inainte si una dupa. Chiar daca nu-i plac galbejitii lui Floricica, China este o putere atat de mare incat nici nu mai conteaza daca este prima, a doua etc. Diplomatic ar fi fost sa se dea nitel mai mult cu evantaiul si mai multe zile. Dezbracata lui Mazare a fost angajata la emisiunea lui Capatos in locul dezbracatei Bianca, care a fost si pe la modistului penal, si pe la .... :)))

Raspunde prin e-mail lui