Boas:

Grazas a todos pola axuda.

Comento como quedou a cousa.

>     Eu entendo que no caso 3 faise un  "ou" (or) cos filtros, e no
>     caso 4  un "e" (and).
>     Alias: é correcto "diferir con"?
>

> Estou de acordo con esta interpretación

Fixen unha proba unha vez traducido e resulta que a opción 3 é como
comentei ó principio, devolve só o caso 3 (non coincide todo=difiren de
todos)
Pois resulta que a opción 3 é como comentei inicialmente
> Filtros/opcións
> Casos->      |   1      |  2           |  3            |
> filtro1      | coincide | no coincide  |  non coincide |
> filtro2      | coincide | coincide     |  non coincide |
> filtro3      | coincide | non coincide |  non coincide |
>
> opción 1  devolve resultado do caso1
> opción 2 devolve resultado do caso 1 e do caso 2
> opción 3 devolve resultados do caso 3
>
> opción 4
que devolve os casos 2 e 3

Ao final quedan así:
Opción 1
Filter out items matching all of the following
Filtrar os elementos que coincidan con todos os seguintes

Opción 2
Filter out items matching any of the following
Filtrar os elementos que coincidan con algún dos seguintes

Opción 3
Filter out items matching none of the following
Filtrar os elementos que difiran de todos os seguintes

Opción 4
Filter out items matching not all of the following
Filtra os elementos que difiran de algún dos seguintes

Antón:
> De todas maneiras, seguro que non haberá un erro no orixinal  3 (none
> por one)
Diría que non, porque isto está dúas veces unha para buscas e outra para
filtros e nos dous casos aparece «none»

Dani