Pedido push: o que che manda automaticamente o fornecedor srn que exista
pedido do cliente.
Pedido pull: o que envía o fornecedor porque llo pediu o cliente.
No contexto das noticicacións, entendo que a push corresponde ao que un
lego denominaría notificación ou avisa, e unha pull a unha resposta.

O 22:09, mar., 1/09/2020, Adrian Chaves <adr...@chaves.io> escribiu: