El 3 de octubre de 2010 17:41, Miguel Branco <mgl.bra...@gmail.com>escribió:

> Ola,
>
> Teriades algún inconvinte se adimos o eventodo hackfest para o 16?. Non me
> dá tempo ter listo todo o que quería para Sábado que ven.

Sendo o 16 eu non vou poder ir porque traballo ata as 22:00 :( A non ser que
quededes para saír de marcha por Ordes despois, que aínda que a min non é
algo que me tire moito, por ir tomar unhas cañas sí que vou :)

En canto os temas a debater, e en concreto a discusión terminolóxica, teño
varias inquedanzas... pero creo que se me poño a redactalas aquí non vou a
saber explicarme ou meterme en cuestións que xa están mais que trilladas,
así que prefiro esperar a ver se ó final podo achegarme e xa me resolveredes
as dúbidas que teña :P

--

Xabier Villar