Eu engado

Porque empregar só as formas "non é/non foi posíbel" habendo moitas máis
expresións e que non levan a monotonía dunha sistematización?

O tema "tab" creo que debe quedar pechado definitivamente neste encontro.

Falando de frases feitas... adxunto un modelo previo, xa en formato wiki, co
que levo recollido. O presi iniciou unha folla no wiki ordenado por
"criterios", ahí eu xa me perdo un chisco, así que quen se aclare que
empregue este material.