En GNOME, ainda non e seguro nin nada, estan estudando, debatendo,
opinando sobre o uso unha instancia de Transifex en detrimento de Damned
Lies.

http://mail.gnome.org/archives/gnome-i18n/2010-October/msg00060.html

por mor de

http://mail.gnome.org/archives/gnome-i18n/2010-October/msg00038.html

a min o que me preocupa actualmente e que eu estou traballando
diretamente co repositorio git e unha copia en local, co que non uso
demasiado DL. Basicamente usoo para as contribucions de colaboradores.

O meu principal medo e que pechen a posibilidade de uso do git directo e
me vexa forzado a enviar toooodos os ficheiros (uns 50) ao Transifex, no
hipotetico caso de que se migre. Coido que isto non vai ser asi pero ao
que vinha esta mensaxe era:

Que opinades do Transifex? Madurez? Funcions? Vantaxas? Desvantaxas?

Saudos
--
Enviado desde Ubuntu