> O caso é que agora engadiron unha cuarta aliñación moi rara (no sentido de que
> apenas aparece no xogo, segundo teño entendido): “liminal”. As unidades desa
> aliñación atacan mellor nos cambios de día, amencer e anoitecer (a secas, non
> atacan peor noutros momentos).

Se fosen autómatas programábeis diríase que reaccionan aos flancos
tanto positivos como negativos.

> uns compañeiros de clase, e dixéronme que iso en todo caso referiríase ás
> aureolas (o da cabeza dos santos), e comprobándoo logo na Internet resulta que
> se trata dun verbo transitivo que nada ten que ver coas auroras.

A da cabeza dos santos foi a primeira aureola que se me veu á cabeza
!!!. A que arrodea os mamilos a segunda

> Así que de momento teño como posibilidades: transitorio, pasaxeiro, pasadío e
> fuxidío. Opinións? Máis alternativas?

do estraviz

Crepúsculo
s. m.
(1) Claridade que precede o nascer do Sol ou segue à posta do Sol:
crepúscuto matutino e crepúsculo vespertino.

Entón: crepusculares