Pero as roms non deixan de ser máis que «cousas feitas na casa». EU
QUERO ANDROID AOSP EN GALEGO! Desta forma tódolos usuarios de Android
terán opción de poñelo en galego.

Se xa existe a tradución en Galego simplemente hai que moverse e
presionar en android-contrib (con moita insistencia e perseverancia)
para que o inclúan.

Saúdos.