Só como complemento, eis as miñas notas tomadas o sábado. Son incompletas e
funnas tomando máis ben para ter as mans ocupadas nalgo mentres falábamos,
polo que hai omisións e seguro que erros. Pero talvez poidan servir para
recordar algo do tratado no caso de que Leandro non o collese ben.

Xosé

REPITO: Só como complemento do de Leandro. Se hai disparidades, é o
documento de Leandro o que prevalece.