Déixasme case nas mesmas.

Entendo que, se se vai empregar «acceder», será para todos os casos para os
que acae. E paréceme que os únicos casos para os que non acae e si
«identificarse» sería para casos nos que a identificación non brinda beneficio
algún.

A verdade é que non creo que casos coma ese haxa moitos. De feito, estaba a
piques de dicir que non se me ocorría ningún, pero creo que acaba de
deixar un comentario nunha páxina dunha bitácora, moitas permiten publicar
como anónimo, ou identificarte, xa sexa mediante correo electrónico e alcume ou
mediante servizos como Facebook.

Supoño que cando chegue o caso saberei. De momento, procurarei empregar
«acceder».

O Tuesday, 15 de November de 2011 06:44:53 damufo escribiu: