O día que teño "presolicitado" é o do 26 de Maio mais ata que me indiquedes
se preferides este sitio ou outro non o podo confirmar. E ideme dicindo se
preferides antes, despois, unha soa sesión, dúas...

Ademais, agradezo que vaiades propoñendo cousas que queirades realizar, as
que vos ofrecedes a facer... :)