Polas cuestións de custo e transporte eu tampouco aposto por 2 días.
Eu penso que a presentación de proxectos e tal é mellor "incorporala"
noutras convocatorias, xornadas, ou directamente convocar unha xornada
para o efecto nun sitio onde tivese repercusión...
por exemplo no Consello da Cultura Galega.