Estou a pensar que poderiamos facer dúas xornadas:

* Venres á tarde noite: charlas públicas sobre o proxecto ou temas
específicos que vos guste propoñer; pero sobre todo centrándonos en dar a
coñecer o proxecto e que se sume máis xente.
* Sábado. xornada igual que a de anteriores eventos

Que vos parece?