"polas dúas caras" gústame bastante. De momnento vai esa.

Ora ben, o problema é moito máis amplo e complexo respecto da estrutura de fondo

Termos ingleses con "double"
doublespace
double click
double sided disk

Termos en castelán con +a+ (que son os que nos dan problemas)

a cor
a doble espacio
a doble cara/ a dos caras

En galego, temos dúbidas non si?

en/de/en/a cor
con dobre espazo, con espazo duplo
polas dúas caras/con dúas caras/ en dúas faces

Así que imaxinade, hai casos como, onde se deben combinar dúas

Impresora /de transparencias
               /a color
               /a dos caras

Deixemos dúplex, para o ámbito de sinais, circuítos...

El día 25 de abril de 2012 16:48, damufo <dam...@gmail.com> escribió:
> Eu collería
> "polas dúas caras" (esta é moi clara)
> ou
> "dúplex"
>

> En 25/04/2012 15:55, mvillarino escribiu:

>>> efixie. Na face aparecen as figuras da raíña e do rei. sin. anverso ,