Creo que deberíamos ir acelerando os temas de difusión, xa que en dúas semanas
é o evento de presentación e en tres o da comunidade. Creo que deberíamos
rematar os preparativos esta semana. Paso a comentar os puntos do wiki:

- Redactar e publicar a nova en trasno.net

Algún voluntario para a redacción? Se non ten que ser moi distinta tas novas
de edicións pasadas, podo facerme cargo eu.

As seguintes tarefas dependen desta:
  - Difusión nas redes sociais.
  - Difusión a xornais.

- Difundir entre as asociacións culturais da zona.

Quen se pode encargar disto? Branco? Leandro?

- Deseño da cartelería e difusión.

A min gústame o deseño do wiki[1], hai algunha outra proposta? Cantos farán
falla?

Relacionado con isto último, voluntarios para repartir carteis?
- Universidades.
- Asocaicións culturais e centros sociais
- LUGs.

- Báner da Trasnada.

Propoño que substituamos a imaxe do rapaz en trasno.net polo báner[2] dende xa
mesmo ata o día 27.

Gustaríame aproveitar para suxerir que se cambie o tamaño do báner estándar,
creo que as dimensións do báner da Trasnada 12.0 sería ideal. De todos xeitos,
isto non corre présa.

- Solicitar CDs de Ubuntu para repartir.

Vaise facer?

- Trípticos de Trasno.

O 26 podemos levar os de Vigo os que hai en Tegnix ou parte. Abondarán os que
hai en Coruña para o 18? Se non, algún voluntario para baixar a collelos?

- Web específica para o evento

Eu non o vexo necesario, e non sei se pagará a pena o esforzo. Algunha opinión
distinta?

---
[1] http://wiki.trasno.net/images/0/08/Acruña.png
[2] http://wiki.trasno.net/images/3/3f/Banner_acruña.png