Estou a publicitar nas redes sociais o relatorio do primeiro día como:
«Como e porqué se traduce swl ao galego?». Foi por buscar un abano que
recollera todo o que nos pode suscitar relatar. Temos dispoñibles aí 1 ou
1,30h para un relatorio como queirades. Imos propoñendo como organizalo?.

Primeira proposta. Facemos un fiadeiro aberto entre varios no que primeiro
un (p.ex eu,  dea a benvida, explique o que é a localización e é que é
trasno) e logo vaiamos abrindo outros fíos de interese?