Jesus Bravo Alvarez escribió:

>         ¿Entón Francisco Xosé, que está a face-la traducción dos
> documentos, é do GZLinux ou do "gpul-traduccion"? :-?

Eu son independiente, non pertenzo a ningun grupo. O que pasa e que me parecia
interesante suscribirme á lista de correo do gpul por ver se habia algen facendo
o mesmo e mais para compartir opinións con xente que tamen está traducindo.
Eu de feito xa comezara a traduccion da guía do usuario GNOME antes de coñecer a
existencia destes grupos organizados. Ó fin e o cabo non imos limitar un
traballo
de interese xeral por non pertencer a un grupo determinado.

Saudos a todos.