O Mon 17 Jan 2000 21:52:54 +0100, Jesus Bravo Alvarez escribía:

>       Xa sei que isto é un pouco antigo, pero... ¿preguntácheslle isto ó
> final? O:)))

 Si, preguntei. Resulta que son paquetes dos que se falou en meter no TP,
pero que os mantedores oficiais nunca "gettext-izaron". O que me dixo é que
as traduccións deses paquetes non son tan urxentes, pero ben, se se traducen
agora... é traballo aforrado para cando aproveiten esas traduccións :-)

 Apúntote ás sharutils.

--
     Jacobo Tarrío Barreiro                Don't finger me for PGP key :)