Jesus Bravo Alvarez wrote:
> [...]
>
>         A idea é pensar en que é o ordenador o que fala.  É dicir, ti nun
> programa no README tratarías ó lector de "ti", porque es ti quen lle está a
> falar ó usuario.  E tamén podes dicir algo con "eu", en primeira persoa.
>
>         Pero queda mellor, pola outra banda, que o ordenador fale ó usuario
> como é, como un obxecto sen alma, corazón nin sentimentos, e queda mellor
> que lle diga "vostede", e, a ser posible, non fale en primeira persoa.

home, xa tiña en conta que é o "trebelliño" o que fala ;DD ...

pero sígueme gustando máis que non me trate ninguén, nin sequera o
"trebelliño", de vostede. ao meu, cando non estou enfadado polo cutre
que é, téñolle moito cariño e en xeral temos unha boa e distendida
relación xDDDD (traquil@s tod@s, non é unha tecno-filia/pc-filia
xDDDDD).

son opinións ... así que mellor deixalo estar non?

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo (CrEqUe) <cre...@futura.interbook.net>

GzLiNuX- Documentación de GNU/Linux en galego [http://gzlinux.dhs.org]
GLUG- Grupo de Usuari@s Galeg@s de Linux [http://www.glug.es]