Jesus Bravo Alvarez escribeu:

>         De tódolos xeitos, actualiceino porque decateime (sigh) de que non
> era só ese ficheiro, hai 3 máis, e un deles ten o dobre de tamaño (250 Kb).
> 8-mmm
>
>         Son en total 4320 mensaxes (iso agora, xa que ó estar en
> desenvolvemento constante, o número aumenta con frecuencia, é probable que
> teñas que usar msgmerge nalgún momento)

}:-DDDD    ¿¡Quen dixo medo!?   JUA JUA JUA JEJEJE  XD DX

>         Non sei se traduciches xa algún programa, pero 4000 mensaxes é un
> puro incrible... Un consello, tómao con calma, aínda que xa te decatarás ti
> cando leves 150 ou 200 mensaxes seguidas e esteas aburrido e coa cabeza
> dando voltas. :-)))

Ola, son o pai de Fran, estaba facendo cousas rarisimas, riase coma un tolo,
daba
coa cabeza contra o monitor ...etc. Tivemolo que levar para Conxo pero nun par
de
anos xa sae. Abur.

>         Volve a collelos (http://ceu.fi.udc.es/~jtarrio/gl-po/gnome/pot/).
> Son os 4 ficheiros que empezan por gimp (igual tes que esperar a que se
> actualice a copia da páxina web)

Ainda non estan pero en canto estean baixoos. Hei falar cun rapaz e a ver se o
traducimos entre os dous que se non cando dea rematado xa o Gimp ten sustituto.

>         Non sei, a ver se di algo...  Se xa o traduciu serache bastante máis
> fácil (aínda que sexa normativa AGAL, non a de mínimos, e teña máis
> diferencias)

Xa lle preguntei, a ver que di. pero non creo que teña traducidos os 4 pots.

>         Vaia, non pensei que ese castelanismo fose tan vello. :-???

Na miña zona polo menos si. É unha zona de moita influencia do castelan.

Abur e gracias.