Jesus Bravo Alvarez wrote:

> [...]
> proxectos de software libre.  Eu puxen o outro día a miña opinión na páxina
> de información de Trasno, na pregunta 2.4 (e nas anteriores), e ninguén se
> laiou (ben, as queixas non son frecuentes nesta lista :þ)
>
>         Quero dicir, que eu puxen a mensaxe interpretando o que dixo
> Alexandre, xa que alí referíase ó mesmo que estamos a facer nós.  Pero se o
> que queren é facer unha distribución, a min paréceme caralludo, tanto se
> contan connosco como se non o fan.
>
>         Outro asunto é xa a viabilidade do proxecto (facer unha
> distribución de Linux non é trivial, mesmo estando baseada noutra xa

estou dacordo con todo o que di Jesús e ademais ...

o único que se podería facer agora mesmo, se é que non ando moi
perdido, é poñer a documentación en galego no CD (se cadra a
instalación? tamén está en galego a de varias non?), porque os programas
xa están.

o único que vexo algo viable é facer unha distro "caseira". refírome a
unha distribución de uso interno para instalar en varios computadores da
mesma universidade, oficinas dunha consellería etc.; só cos paquetes que
necesite. pero iso non é de "interés general" creo eu, é só un xeito de
facilitar o traballo ao mesmo que a fai :D

por certo alguén sabe o que foi do de Conectiva?

>         Xa falou Manuel con el, pero seica non lle respondeu...

iso :D

ben ... só leva 2 días, tampouco é tanto retraso :)

>      _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97
>    _|  |_| _|  |_|  http://De.nuevo.en/~obras

aburinho!!

Manuel A. Fernández Montecelo <man...@linuxfan.com>